Source to Settle
Employee Expense Management
Centrálně spravujeme všechny finance související s náklady na služební cesty a neustále zlepšujeme komunikaci s koncovým uživatelem, abychom zajistili včasné platby. Naším cílem je zvýšit dostupnost a přehlednost probíhajících transakcí a tím ulehčit monitorování transakcí pro držitele kreditních karet.
Invoice Processing
Poskytujeme komplexní řešení pro zpracování všech faktur. Dohlížíme na to, aby všechny faktury byly zaúčtovány do našeho systému včas a správně.
“Věřím, že týmová práce a otevřené prostředí jsou klíčem k úspěchu.”
Peter Prochazka

One-Stop Procurement Support
Poskytujeme podporu našim firemním nákupčím napříč celou organizací, zpracováním nejsložitějších aspektů veřejných zakázek, aby se mohli soustředit na jiné a důležitější oblasti své práce.
Payments Team
Poskytujeme podporu procesu StS (Source to Settle). Zajišťujeme, aby všechny EMEA platby byly včasně zpracované v souladu s našimi StS auditovými standardy.
Purchasing Support team
Naší úlohou je postarat se o všechny EMEA operační činnosti spojené s nákupem, což napomáhá k zlepšení naší podpory koncovým uživatelům a podpoře místních specifických požadavků.
Resolution Center
Jsme první kontakt pro zákazníka, poskytujeme profesionální podporu telefonicky i e-mailem. Jsme také hlavním kontaktem pro všechny dotazy dodavatelů na dlužné částky v rámci Source to Settle. Spolupracujeme s dodavateli, zákazníky a zaměstnanci všech zemí, abychom zajistili vyřešení všech požadavků.
“Snažím se vždy vyžívat flexibilitu získanou prací napříč kulturami a funkcemi.”
Renata Pelakova

SME Team
Jsme tým specialistů propojující operativní týmy ze Source to Settle s Robotics, Continuous Improvement a Global Process Owner. Naším hlavním úkolem je zefektivnění provozních aktivit a nalezení způsobu optimalizace procesu vyžadovaného řídícími organizacemi.
Support Team
Account payable support tým se zabývá interními a externími požadavky, které nemohou být vyřešeny v rámci první úrovně podpory (Resolution center). Součástí každodenní práce je také udržování vztahů s lokálními pobočkami a dodavateli, pravidelné schůzky zaměřené na procesní metriky (KPIs, SLAs) a v neposlední řadě i řešení problémů ve fakturačním procesu.
Vendor master data (VMD) team
Vytváření a úprava dodavatelských účtů v systému patří mezi hlavní pracovní náplň týmu. VMD tým dále pracuje na konstantní aktualizaci dat, reportingu a projektech zaměřených na zlepšení VMD procesu.